I've got feelings too

Kom nyss hem från en trevlig eftermiddag på stan med Mathildasomfäään.
Skulle egentligen träffat papichulo, men så blev det inte. D: Eller.. vi träffades i tyresö c lite senare, så aa, wie!
   Jag och Mathichulo var och fikade på Sten Sture<3<3<33 och shoppade lite smått i några affärer. Jag kirrade en tröja från Cubus (ja herregud), foundation, rouge och 3 par örhängen D: Slösade inte så mycket. Runt 250 kanske, awesome!

Ringde hennes papi på vägen hem och ja, ALLT HAR LÖST SIG<3 Fett bra. Då blir Lördagen perfabulle! Seriöst, åh vad bra!
Yesbox.
Jag längtar till imorgon.
Ska stanna hemma ikväll och vara duktig, sova ut imorgon och så. Imorgon blire filmkväll n'stuff! Ser fram emot det som fan! :D Andreaspeas ska ladda ner The Hills Have Eyesom någon har sett den så kan den personen kommentera och säga vad den tyckte D:

Wha'evvah! Bloggar kanske lite imorgon, eller ngt, WE'LL SEE!
Puss!

Kommentarer
Postat av: thomasss

rikemans baaarnnn ååååh sandwaaallllll(8)

2008-10-24 @ 22:11:42
Postat av: Sandan

Hahaha puss på dig elzk<3

2008-10-24 @ 23:21:56
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Mattan

Shoppingen var perfabulle, haha :D



Jag har förövrigt sett the hills have eyes, den var sådär ;/ ;)



Tack för megatrevlig lördag-och-söndag gumz <3

2008-10-26 @ 16:08:59
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

Tack desamma bby <3

2008-10-26 @ 17:06:38
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0