Jag blev kär i en spökstad.

Trevlig filmkväll and such, indeed.

Jag drog hem till Mathilda vid tvåtiden, vi lallade runt där och kollade ifall dvdspelaren funkade n'stuff. Magasinet mötte vi i centrum runt, aa.. jag minns inte, men runt 4 typ. Så drog vi hem till Mathilda, hämtade dvdspelaren och drog därefter för att träffa Bazziboi.
Det blev en ganska så chill filmkväll men ack så trevlig!
Vi såg 6 filmer sammanlagt typ. The Mist (inte hela), I Am Omega, The Hills Have Eyes, Boogeyman, Mirrors (inte hela men den verkade ganska bra) och.. The Ruins. Alla sög! Seriöst, fyfan vad dåliga de var.
Eller så kanske vi inte var på ngt humör för att bli ihjälskrämda.
Även fast Basse fick stå ut med en halvparanoid Sandwall i någon timma innan vi skulle sova. Men det var myspysigt och trevligt även fast Björnis och Mathichulo låg och smaskade (SERIÖST! Jag babblade på om att det lät som en mördare som sprang runt och skakade på en tablettask) men äh! Jag vet att Sebastianbby älskade det.
   Jaja! Vi somnade runt 4-tiden kanske. Jag vaknade av att en Mathildasweetie väckte mig runt 10, vi skuttade ut till vardagsrummet, satte på The Mist (skulle se resten av filmen) och käkade popcorn och dip (det är asgott!). Dock gick det inte så bra, filmen knullade sönder typ.

Jag kan säga att jag inte tyckte om Sebastian under typ några timmar imorse. Han attackerade mig och min rygg med en vattenflaska (fyfan vad uäh!) Vi kan dessutom slap:a Björne för att han hjälpte Basse. Jävla hora.
Men, grabbarna är ganska sweet ändå. Sen kan jag dessutom säga förlåt till Björn, jag vet att jag är så sarkastisk D: men det är kul. Hihi.
PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Mathichulo

pcorn och dipp i våra hjärtan <3



Asnice kväll habibi D:

2008-10-26 @ 18:53:02
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

Ja precis. <3



Najs var det! D:

2008-10-26 @ 20:28:58
URL: http://sandiswallisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0