Lacrimosa

Inget internet igår - inget tråkigt bloggande.
Men whatta, nu är jag här iaf :D

Satt och snackade med Sebastian i tele i typ 2 timmar igår. Hade ingenting annat att göra. TVn cpade. Fast jag hann se ett program om myror och en ekolog vid namn Ed Wilson, det var intressant, och jag vet inte varför med tanke på att jag brukar tycka att sånt är astråkigt..

Wellwell..
Jag saknar folk :o
Glennarna, Mathilda, Oliver, Sebastian, ja. Jag vet inte varför D: Haha, men aa. Det bara är så.
Lördagen ser jag dock fram emot som fan. Typiskt mig att se fram emot saker så långt i förväg, vi är duktiga, Mathilda, oja.
Min buss går om en kvart, så jag borde nog dra snart.

JUSTE!
Igår var det utvecklingssamtal som gällde på eftermiddagen. Innan det satt jag och pappa på Donken (herregud) och snackade om omdömena, det gick ganska bra faktiskt D: Alla lärarna verkar tycka om mig, dock ska jag prata mer på lektionerna (jag brukar ju mest sitta och smsa/rita/babbla på med Karin)
Vi är ganska dåliga. Men jag borde bättra mig lite.
Varningar i både Matte och NO - inte mina bästa ämnen precis. Men plugg är det som gäller D:

Men nu ropar Andreas att jag måste dra :o Så aa, vi ses!
Puss!

Kommentarer
Postat av: mattan

I mishu 2 hunnybun <3 Lördag lär bli bra, även om vi typ.. inte hittar någonstans att vara Q:

PUSS

2008-10-21 @ 15:09:14
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

Missyou2!

Längtalängtalängta till Lördag! :D

2008-10-21 @ 16:55:29
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0