Ta dig långt härifrån

Jag finner det mysigt att vakna 7 minuter innan klockan ska ringa av att en viss Sebastian skickar sms, javisst.
   Finns inte mycket annat än att egentligen somna om, men idag så hade jag inte lust när jag ändå redan var ganska pigg and such. Så det var bara att gitta till köket, göra te och sätta mig här.
Lyssnar på musiken från Phantom of the Opera, det var ett jävla tag sen faktiskt. De sjunger så fint. Även fast Gerard Butler egentligen inte kunde sjunga när han medverkade i filmen. Men hans röst är, varrrm på något sätt. Plus att han är snygg.

Idag ska jag träffa bästis
.
Var fan nästan en heeel vecka sen, så det ska bli kul att ses igen.
   Så ska jag få min no-bok och min svarta sjal oxå ;D

Puss på't!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

En HEL vecka! And I miss u a lot! <3

2008-10-02 @ 09:48:01
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

Samma alltså, fan vad jag saknar dig. >:

2008-10-02 @ 12:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0