Vi lär oss av varann.

http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=0810270738276468&a=1& <--- DO IT, or die.



Nada planer för idag - degdag it is! Känner att jag kommer blogga en del, eller, iaf om jag sitter här all day long D:
Vaknade kvart i tio av att Bazziboi smsade ._. Jag har tydligen smsat i sömnen inatt D; skrev något.. väldigt weird till Sebastian vid 2. Blev lite rädd när jag läste det faktiskt. Hahaha
Wellwell.. Får hoppas att det inte händer igen eller ngt.

Jag har seriöst inte fattat att det är lov än. Jag vaknade imorse och trodde att jag hade försovit mig eller nånting.
Ssrly, HÖSTLOV<3 Fyfan vad najs. Kan sova länge i en hel jävla vecka.
Mellan Lördag och Söndag så ska jag och Sara fira Linapina som fyller 17 på Torsdag, ska bli najs det. (: Har inte träffat tösarna på flera veckor and that's a shame. Kan ju inte bryta kontakten med all the old ones, elr hur?

Jag tror jag ska dra och fota någonstans någon dag också. Ingen aning om vart, när eller hur. Men Mathilda, om du är intresserad så är det bara att skriva för srsly, jag köpte systemisen för snart ett halvår sedan och jag har inte använt den så mycket som jag trodde att jag skulle göra.. Skärpning!

Hmz. Nu ska jag nog dra och värma en pizza, sätta mig framför TVn och kolla på någon lame ass-film.
Talk to you guys later.




Filmen är bra, vääldigt bra.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag är SÅ på att fota habibi, ska fundera på VAD vi ska fota bara, men vi hörs senare today <3

2008-10-27 @ 13:00:38
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

Sure! :D<3

2008-10-27 @ 15:52:47
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0