We are on tonight.

Plugg, plugg och ännu mera plugg.
No-prov i Måndags (missade en sovmorgon) och imorgon så är det So-uppstats och läxförhör som gäller.
Inte pepp alls.

   HKn ägde idag!
Vi kollade på någon film om palmolja och sen skulle vi jobba i par och redovisa lite grejer.
Satt bredvid en Sperk som klottrade sönder min anteckningsbok och en Alex som snackade om Bålsta. Hihi. Trevliga pojkar det!
   Så snackade jag massa gymnasiefliffs med Karin och Julia på lunchen.
Fan vad jag börjar känna mig stressad inför valet. Snart är det dags att dra till Älvsjömässan och grejer. Jag och Carro funtar på om vi ska gå (i) samma skola/samma linje. Får se hur det blir.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0