You let me fall

Inga bilder idag tyvärr.
Har varit väldigt lazy. Plus att jag inte har någonting att fota.
Vädret suger, plus att det är kind of mörkt ute, buh! D:

Idag är det massa pluggilugg som gäller!
Musikprov och no-läxförhör imorgon, och så ska man ha läst ut Tusen Gånger Starkare - inte den bästa boken ever precis..
Känner mig fan duktig! Har redan läst musikhäftet en gång, D; (massaaaaaaa sidor) Så aa, ska nog återgå till det snart.
   Jag kom på att jag är jättesugen på te, och jättesugen på.. morotskaka! Fyfan vad gott!
Ska nog försöka övertala en viss Mathilda om att baka det imorgon -_- ifall vi har ingredienserna and such.
JAG ÄR SÅ JÄVLA BROKE! Vet fan inte vad jag ska ta mig till.
Vågar inte fråga papichulo om pengar. Eller.. jo det kanske jag gör. Men D; ööh, aa jag vet inte! Får se hur det blir med det.

Eminem feat Dido - Stan
Jäääävligt bra låt!
Seriöst.
Vi arbetade med den på engelskan för några veckor sen - snacka om att man blev nostalgisk!
Så ja, nu har jag börjat lyssna på den låten igen. Jag ryser fan from time to time. ÅH VAD BRA DEN ÄR. Hihi.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva längre.
Min blogg äger, jag vet. PUSSPUSS.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du är snuperduktig! (snuper är mitt nya ord!) uhuhuhuh PUSS <3

2008-10-16 @ 21:29:04
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

HAHAH ÄLSKLING<3

Ily.

2008-10-18 @ 12:38:27
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0