Det kallas tvivel, det där som stör.

Alltsånukännerjagattjagbörjarblipeppserrdu!
Fan vad nananajs det kommer bli på Fredag (: Imorgon drar jag från skolan vid lunch och då bär det av till Mathilda, därefter till Västerhaninge och kirra fliffs, och sen.. sola och leka med Björn och Micke - fett trevligt! Åker dock klockan 10 på morgonen, tiiiidigt. Men jag får la sovmorgon! Hihi.
   Ikväll är det packning och tvättning som gäller! Slaggar ju hos Mattanpattan, vilket betyder att jag måste släpa med mig min jävla bag till skolan och försöka trycka in den i skåpet, får se hur det går. Annars är det bara att dumpa den i något klassrum eller gå runt med den hela dagen! (y) Föredrar nog det första alternativet isåfall. Så har vi spanskadiagnos imorgon, pga några äckel i min grupp som inte ville göra det på Måndagen, jag var fan taggad. Jaja..

FÖRRESTEN,
Idag så var jag med på idrotten, spelade fotboll och jag är väldigt bollrädd, så det gick inte så värst jättebra. Men jag var med! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0