Honey you are a rock, upon which I stand.

Gomorrnmorrn!
Sitter här med en kopp tropical fruit-te, namnam! Inte alls pepp inför skolan n'stuff. Troligtvis svenskaredovisning idag, och imorgon så ska jag sitta och snacka om satanismen (har inte ens börjat förbereda mig, känns mycket bra, mycket bra (y)
   Kom just på att jag kanske kommer få jobb på posten i jul :D Mammas ex hade ringt och pratat med ngra som hade sagt att jag ska skicka in ett brev om mig själv och något annat brev från polisen, detta känns bra. Hoppas verkligen jag kirrar jobbet, så kanske man får lite extrapengar i fickan! ;D

Nu borde jag nog göra mig iordning. Jag återkommer in the afternoon, puss!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh, te.. dr00l

Hoppas du får jobbet bby :)

2008-09-16 @ 08:40:55
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

Hoppas jag med :Q

2008-09-16 @ 20:09:56
Postat av: Mjum

"mammas ex"? är inte kristian med i bilden längre? O_o

2008-09-17 @ 20:17:46
Postat av: Sandan

Jodå, jodå!

Men Sven snackar jag om nu q: Ifall du minns hnm ;D

2008-09-21 @ 20:34:58
Postat av: Amanda

Ja jag kom på det sen, att det lär ha varit Sven du pratade om ^^

2008-09-24 @ 21:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0