It's such a shame for us to part.

Puss på såna här kvällar/nätter.
Då man bara sitter vid datorn, lyssnar på musik och inte har något som helst intressant eller trevligt att göra.
   Eller okej, jag har inte skittråkigt precis.
Jag lyssnar på Coldplay, chattar med Patriklicious och smånynnar på den grymt underbara musiken. Eller jag ändrar mig, jag vet inte varför men just nu så tycker jag att såna här kvällar, äger? Nej, kanske lite överdrivet. Men att bara sitta hemma kan vara chillpill det med liksom.

Imorgon ska Sandwall kirra ny säng, yesbop! Fan vad najs.
   Dock kommer vi inte precis släpa med oss sängen hem. Jag och mamma orkar inte hyra släp n'stuff, får beställa den instead.

På tal om mamma! Snackade med henne idag, hon fick reda på allt, seriöst, då menar jag fan typ allt. Kan ju inte säga att hon tar det så positivt att jag super nästan varje helg (fjortis i know) men det kändes skönt att få ur mig allt, så att jag slipper ljuga nå mer. Fatta?! Jag slipper ljuga.
   Fy fan vad skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0