Jag ligger på sängen och tänker.

Tro det eller ej - jag är frisk! Frisk!
Seriöst, jag kan prata, sjunga hiskeligt fult och.. ja, jag hostar inte längre! Fan vad bra, fyfan vad bra! :D
Det enda negativa med det hela är väl att man är tvungen att gå till skolan imorgon q: Noprov och grejer, som jag inte har pluggat till.
Wellwell, jag har hela kvällen på mig så det lär nog gå bra.

   Efter skolan så drar jag till Mathilda, vi ska knalla runt i Tyresö och fota massa (:
Vi ska t.o.m gå till Tyresö Kyrka, så ska hon lära mig lite grejer som Elin lärde henne när vi var i Göteborg, så jag kan ta ännu snajsigare bilder, förhoppningsvis.
Jag är faktiskt fett pepp, fettttt pepp indeed.
   Nu är det Las Vegas som gäller.. So long bitches!

XOXO,

Kommentarer
Postat av: Mathi

Friskis, här har man fortfarande asont i halsen ;_; Tvnörd! XD

2008-09-25 @ 18:16:13
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

Hahahah :D

men vad finns det att göra när man bara sitter hemma hela dagarna egentligen? ;D

2008-09-25 @ 18:30:42
Postat av: Mattan

Sant xD

2008-09-25 @ 21:25:21
URL: http://svartaviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0