Nobody know what goes on.

Bakfylla är så jääääääääävla mysigt må jag säga.

Gårdagen var fan najs.
Eftersom jag hade blivit (kind of) frisk så var jag tvungen att gå till skolan, och visst var det najs att börja skoldagen med ett stort jävla no-prov som jag inte hade pluggat sådär jääättemycket till? Jodå, men det gick nog relativt bra. Nöjer mig med ett G, men borde nog satsa lite mer med tanke på att det blir gymnasie n'stuff nästa år. Hehu..
   Skippade musiken (sista onödiga lektionen för dagen) och drog hem till en sjuk Mathilda istället (: Kollade på.. Systrar i jeans? Haha, någon film var det iaf. 4 halvkända skådisar, den var la trevlig, lite smågeeky och chic-flick:ig, men det var chillpill.
Först så var det planerat att vi skulle till Pluttis och supa med några folk där, men vi change:ade planerna och drog med Dogge och Elin till Bålsta istället. ;D Det var skittråkigt till en början, men sen blev det la myspys.

Vi slaggade hos Årman, det var, lite mindre myspys.
Tack för en astrevlig Fredag anyways. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0