Oh all that I know is nothing to run from.

Borde fan fundera på vinterjacka snart verkar det som, det är ruskigt jäkla kallt på eftermiddagarna/kvällarna. Kommer säkert frysa sönder i Gbg, men får hoppas att någon kan värma en, yessir!
   Så, idag! Jag var med Mathilda efter skolan, hon skulle shoppa (: och jag, som är pank, var tvungen att bara kolla och dreggla (kunde dock köpa en bh innan jag drog hem, en gul en - jättesöt!). Hittade i alla fall en jävla massa söta kläder som jag måste införskaffa när jag fått pengar av mamichulo.
   Jag och Mathi kom fram till att vi ska skaffa söta halsband, jag ska ha hennes månadsten och hon ska ha min (: Det är liksom, som hjärtan med en liten sten i, sweet tycker jag. Det blir julklappisar till varandra, det och en guldkedja. :*

Jag vaknade en morgon
från en dröm jag hade
jag drömde att jag kunde sjunga
men det kan jag inte

Jag gick ut en kväll
för att känna lukten av våren
för jag trodde att jag kunde känna igen
men det kan jag inte

Universum är ett monster
men det har sparat mig och dig
jag gör vad som helst
för att få ditt liv
att verka bättre

Ibland är en dröm
det finaste man har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0