Promise to get well soon.

Jag älskar alla plattorna som jag fick av Andreas igår kväll.
The Perishers, Lasse Lindh, Håkan Hellström, Kent, Rise Against, Daughtry, Nickelback, Mew, Thåström, Broder Daniel och Coldplay. Kan inte sluta lyssna på't.

   Idag har jag varit med mamichulo i Barkarby, kollat/provat sängar och jackor. Hittade en söt 120-säng som vi ska beställa inom sinom. Jacka får tydligen vänta. Hittade inte ett piss där på Outlet, srsly. Usch. Jag vill ha en canada goose, fatta vad najs. Mmh!
   Efter det så drog vi till Skogskyrkogården och tände ett ljus för morfar och stod där en stund. Hösten gjorde kyrkogården så vacker och, färgfull. Jag började nästan gråta när jag ställde ner ljuset på gravplatsen, men höll tillbaks det. Fan vad jag insett att jag saknar honom, liksom, nu.. Helt sjukt.
Hoppas han har det bra där han är nu iaf..

Wellwell. Ikväll blir det förhoppningsvis massa plugg. Spanska och svenska, kul.
Xoxo.

Kommentarer
Postat av: Mathildis

Jag känner med dig hun, <3

2008-09-29 @ 12:53:35
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Sandan

Ily<3

2008-09-29 @ 15:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0