Vi är förlorade

Skolan sög idag.
Det enda roliga var hemkunskapen då vi bakade focaccia, kokade spaghetti och gjorde en underbart delikat pastasås. Lätt att jag ska sno receptet och göra't hemma någon gång, alltså, det vattnar fan i munnen så fort jag tänker på det.
   Efter skolan så drog jag och mötte en söt liten Carrolajnen. Hade seriöst inte träffat henne sen i mitten av Juli - sjukt. Men aa, vi hade en jävla massa att prata om så vi satte oss på Wayne's Coffee på Sveavägen, satt där i drygt 2 timmar och sen så kollade vi på kläder (:
Hittade en skitfin Canada Goose-jacka, en lång och brun. Jag blev kär, men vet att varken mamma eller pappa kommer köpa den.
   Så det blir antagligen en skitful Everest från Stadium för ynka 1000kr. Äh.

Ska se om jag förstår hur man lägger upp bilder - och det gjorde jag! Ullis till vänster och en Sandwall till höger ;D
Puss!


Kommentarer
Postat av: Mattan

Vad duktig du är som lägger in bilder bby <3

2008-09-30 @ 22:59:15
URL: http://svartaviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0