And time goes by so slowly.

Kände att det var en grejt opportunity att passa på att blogga nu när Milkilicious letar efter sin prinsesskrona.
   Självklart fyllde bästis år igår och det betydde att det var mycket som hände under i princip hela dagen. Det hela började med att lilla jag klev upp lite innan åtta, gjorde mig i ordning och käkade frulle med Carro, mamichulo och Kristian. Vi var tvungna att springa till bussen men självklart hann vi med den! ^^
   Runt elvatiden anlände jag @ Mathilda´s place. Bruttan ville att jag skulle luncha och fira henne med hennes släkt oxå, vilket jag först var lite osäker över men hon lyckades övertala mig och det var nice, riktigt nice :) Fick träffa i princip hela hennes släkt och det var grümt trevligt, även fast jag inte sa så jättemycket. Folket drattade vid 16 och då var det dags för oss att börja plocka undan, kirra bål och hinna med massa andra förberedelser innan alla skulle komma runt sjutiden. Det slutade med att jag, Milkan och Richard degade i hennes rum (jag skrev till väggen ;D) och eftersom Sandra inte alls hittade hem till Mathilda så var det bara för mig att åka och möta henne, jag var trött men det gick bra. Passade dessutom på att möta en Paui som man inte fått se på länge.
   Efter massa damputbrott och att vi sminkat/klätt på oss så satte vi oss ner och körde ölspelet med Steffe och alla andra. Det var kul (även fast man inte blev ett dugg påverkad av bålen vi hade gjort men wellwell..). Folket strömmade in mellan åtta och nio och det slutade med att vi var EXTREMT MÅNGA, men det var müspüs! Även fast det inte var nyktert någonstans från både min och Milkans sida så partade vi på hela kvällen :D
   Alex (morbror nr 2) började kasta ut folk vid tolv och eftersom det tog tid för dem var väl alla som skulle ut ute runt halv två. Men det var bra. Jag var hur trött som helst så efter att Mathilda öppnat hennes gifts så gick vi och la oss - jag och morbröderna (Richard och Alexander) i Carinas säng - varmt och trevligt. Jag tvingade Richard att vara uppe med mig i 2 timmar till för av någon anledning blev jag jättepigg så fort jag lagt mig (förlåt hihih).

Jag måste tacka alla för en trevlig förmiddag, eftermiddag, kväll och morgon. Allt var guld värt och Mathildas 18årsdag blev en av de bästa kvällarna of my life! :)
Pussilussiluss
!

Kommentarer
Postat av: EmmaWictoria

yeah! it was awesome :)

kul att ses igen btw!

puss :*

2009-04-05 @ 18:52:23
URL: http://emmawictoria.blogg.se/
Postat av: S

Indeed it was!

Ja, det var fan nice :D :*

2009-04-05 @ 19:07:08
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Underbart inlägg, och tack så jättejättejättemycket för att du var med under hela dagen babe, hade inte velat göra det på något annat sätt <3



Din nästa b-day kommer bli bra.. har redan börjat planera ;)

2009-04-06 @ 09:57:18
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Tack för att du övertalade mig :)

Haha men.. <3

2009-04-06 @ 13:17:47
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0