Det finns en gata där alla kan mitt namn.

Hosthosthost.
Här sitter jag och lyssnar på Håkan Hellström samtidigt som jag hostar, snörvlar och är allmänt förkyld. Mathilda drog nyss till das nya hus med hennes papichulo och company. Jag vill dit, och se hur det ser ut. Att Mathilda beskriver allting på sitt sätt hjälper till en del, men jag vill inte bara ha en konstig bild i skallen av eluttag som sitter mitt på väggen :(
   Igår kväll var jag och Mathi på bio med Oskari och Kimpelimpen. Såg The Uninvited (som jag var lite skeptisk till i början), den var faktiskt bra. Bra, äcklig, läskig, ja, you name it. Jag var mer rädd än när jag såg remaken av Friday the 13th och det är fan nice! Kunde knappt kolla (brukar få en tendens att kolla på något helt annat än filmen så fort man fattar att det blir läskigt, och jag blir rädd ändå..)
   Några timmar innan hade vi grillilillat med familjen. Jag och Mathilda hann dessutom göra världens största och godaste blåbärspaj (jag skojar INTE!). Lite av den åt vi när vi kom hem från bion. Satt i köket, planerade inför Hälsingland och var allmänt jätteexcited inför Juni. Allt kommer bli så bra!
   Tror jag måste försöka hitta någon som kan hjälpa mig med spanskaläxan nu. Klockan är inte så mycket, men jag hoppas att Rasmus, Kajsa eller någon bra är online (om du kan spanska så måste du hjälpa mig!). Pusspusspusshost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0