Det finns flera än jag som vill fixa en dag.

Var i centrum med Mathilda efter skolan idag. Hittade ett par fulsnygga solbrillor (Mathilda köpte oxå ett par som var minst lika fula) och en jättesöt blommig tröja som jag ska ha på valborg. Solglajjerna ska vi steka runt med som fan på P&L, grümt sexeh!
   Imorgon ska vi sola efter skolan och sen blir det nog bara att dratta hemåt för mig. So-läxförhör på torsdag som jag måste plugga till. Har dock ingen aning om vad jag ska plugga till. På tal om SO! Snackade med Natta idag, på bilden, hon har tydligen valt sam-sam på värmdö (som mig) vilket jag faktiskt (faktiskt!) såg som en positiv grej. Då är jag inte ensam där när skolan börjar, alltså har jag en polare att luncha med. Hon verkade ganska pepp på det med, så det blir säkert riktigt nice. Bara inte fler jag känner har valt sam-sam, då blir det ju bara tråkigt. Ahwell!
   Nu ska jag lyssna vidare på Teddan och chatta med trevligt folk på msn. Btw. Anton är dum i huvudet. Men jag gillar kossmilkern ändå.

Kommentarer
Postat av: mathilda

Schteeeek på P&L! Kommer bli bra :)

2009-04-28 @ 15:45:14
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

P&L kommer äga :*

2009-04-28 @ 19:16:15
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0