Hjälp mig att förstå.

That's rite. Jag lyssnar på "Snälla snälla" med Caroline af Ugglas! (förlåt Mathilda) Även fast hon är typ världens mest retard:ade människa så diggar jag den här låten, ibland iaf. Innan lyssnade jag på "Ghetto" med Akon, fattar inte varför men den hade jag på hjärnan i stort sett hela eftermiddagen, medans jag packade, pluggade och åkte hem till mami. Satt och sjöng den i bilen, säkert jättecharmigt. Nu står "Flickan från det blå" på tur, med Jimmy Jansson you know. Vad har hänt med min musiksmak egentligen? Weird, isn't it?
   Nu är det så att jag egentligen ska plugga geografiäckel, men jag valde att sätta mig och skriva massa onödiga saker som ni tjockisar kan läsa, visst är jag snäll? Plus att jag tänker på annat när jag läser om urbanisering osvosv, det är störande. Det är inte så att jag ska skriva världens längsta inlägg här och nu, nejnej, det lovar jag. Men lite ointressanta saker måste ju skrivas, det är ju trots allt en onödig blogg, hajar ni? Igår fick jag dessutom reda på att Sebastian älskar min blogg, när folk säger sånt får jag lust att fortsätta skriva skit hela dagarna. Varför kan ni inte vara lika sötnosiga som han? Just det, ni suger. Höhö

inga jordskalv där vi bodde, ingen frös och ingen svalt
men det skälvde när du rörde vid mig
du var sjutton jag var sexton och jag skolkade från allt
jag ville bara vara med dig
jag ville bara vara med dig

Kommentarer
Postat av: Sebastian

pluspoäng till Sandwall (y)<333

2009-04-29 @ 22:12:53
Postat av: Sebastian

Fan vad söt du är :D!

2009-04-29 @ 22:13:35
Postat av: S

Hihihi. :*

2009-04-30 @ 08:52:40
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0