Hon lovar mig att alltid stanna kvar.

Sådärja! Sommarjobbsansökningar kirrade. Har säkert sökt till 6 place eller något. Nu är det bara Posten och ICA i centrum kvar då! Jag tycker folk kan hålla en tumme för mig så jag kirrar något till juli eller augusti.
   Jag kom (nästan) precis hem från Mathildalicious. Vaknade vid 12-tiden, ringde henne och drog dit. Och så söt som jag är så köpte jag olika sorters gifflar och tog med mig te på vägen. Hon blev glad - score, va? Vi satt i hennes kök, drack te, åt chokladpudding, gifflar och annat crap. Det var gott. Så pratade vi om hur jag hade haft det i Hälsingland och hur hon hade haft det här hemma i äckelslummet. Hon hade tydligen haft det bra :)
   Imorgon är det skola, gym och plugg som står på schemat. Tror jag. Och jag ska inte bli sjuk! INTEFANHELLER. Jag ska gymma som fan till sommarn och jag, ja, jag vet inte. Sen ska jag oxå prata med pappa om sommarlovet och försöka tvinga honom att åka upp till Hälsingland innan Juni aswell. Detta blir bra. Imorgon ska jag sola oxå.

Mathilda är bäst i världen. Bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: mathilda

ihihh, pusspusspuss :*

2009-04-13 @ 18:35:36
URL: http://svartaviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0