In the heart of America.

Finner det ganska skönt att kunna sätta mig vid datorn och bara ta det lugnt, även fast den är placerad i vardagsrummet. Det är så att eftersom min käre parallellklass är på Nobelmuséet med en av lärarna vid namn Anna, så det betyder att jag slipper matten nu på morgonen. Planerna var egentligen att jag skulle plugga inför antingen mattediagnosen eller nationella som vi har nästa vecka, men det orkar jag inte. Ikväll får pluggandet sätta igång - matte och svenska! (y)
   Iaf, jag börjar 10:15 med svenska med Camilla och då har en del av ungarna i klassen nationella så antagligen kommer jag och Kariño sitta och dega som vanligt. Eller så kanske vi (för en gångs skull) fortsätter med vårat svenskaarbete som skulle vara klart för några dagar sedan. Men det är därför jag har planerat att skriva klart det hemma istället, det är lugnare här hemma, och inte massa 93or som springer runt och larvar sig, lyssnar på musik på sina mobiler och dylikt. Sen har vi oxå idrott som jag SJÄLVKLART ska vara med på, visst är jag duktig?
   Nä nu ska jag kika runt lite på nätet och sen ska jag byta om och dra till bussen som går.. 9:10. Just precis. Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0