It's gonna be me.

Här sitter jag och lyssnar på *Nsync och luktar på mig själv. Yeah, you heard me. Idag började jag använda min Escada-parfym, kanske ett tecken på att sommaren är på g, eh? Jag luktar iaf sommar. Typ jordgubbar och grejer, me like.
   Igår fick vi sluta tidigare. Jag och Karin hade "glömt" våra böcker, typ. Aymin sa åt oss att gå och Anna sa att vi kunde skippa engelskan och sluta för dagen. Fyhelsike vad skönt det var! Vi knallade till konsum och jag buy:ade ett Granny Smith och Karin.. Jag kommer inte ihåg vad hon köpte. En citron och.. JOJUSTE.. Jaja. Hon väntade på min buss med mig och sen gittade båda hem.
   Just so you know så är jag ledig idag. LEDIG. Det är skönt. Har inte gjort mycket alls. Packat och käkat frukost. Hann glutta på Våra Bästa År (som ifs suger), det var kul. Så snart är det dags för mig att kuta till b0sen och möta Carro i Tyresö centrum och sen ska jag, hon och Mathilicious dra och gymma - nice, huh? Och i helgen ska Mathilda söka till Idol. Vi slaggar hos mig på fredag, drar till.. vardetnuvar på lördag morgon och på kvällen kanske det blir Bålsta? :D
   And by the way, glömde berätta att jag kom in på mitt förstaval på Värmdö Gymnasium - samsam, kan det bli bättre? :*DD Ska dock ändra lite bland mina andra val, just in case. Men det blir skitbra. Jag är happikat.
POOOOOOOOOOOOOS.

Kommentarer
Postat av: Mathildosh

Förlåt att jag inte kunde hänga med till gymmet bejbi.

Men helgen lär bli asbra, om den här jävla förkylningen vill släppa någon gång.... :@



Grattis! <3

2009-04-21 @ 14:06:12
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh, Bålsta låter coolt! ;)



Grattis till gymnasiesaken också. :D

2009-04-21 @ 21:44:54
Postat av: //my

2009-04-21 @ 21:45:20
Postat av: Anonym

Mathilda: Din förkylning kan ta sig.. ;Q

Jag börjar få ont i halsen btw :( Ska knarka te när jag kommer hem till papichulo.

Tack :D



My: Aajo, fast det verkar tyvärr inte bli av. Dumma Årman :(

Tack! :D

2009-04-22 @ 12:28:00
Postat av: S

Mathilda: Din förkylning kan ta sig.. ;Q

Jag börjar få ont i halsen btw :( Ska knarka te när jag kommer hem till papichulo.

Tack :D



My: Aajo, fast det verkar tyvärr inte bli av. Dumma Årman :(

Tack! :D

2009-04-22 @ 12:28:12
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0