Jag vill känna din kropp emot min.

Medans jag sitter här, lyssnar på Gyllene Tider, smsar med Anton och småklagar över att solen lyser på datorskärmen så kan jag ändå inte sluta längta till sommarlovet. Just nu längtar jag mest till 12e Juni, då sommarlovet precis har börjat och då jag, Caroline, Linnéa och Mathilda är på väg upp till Hälsingland, Söderhamn, Mobodarne. Då det är varmt, då man kan bada, sitta ute på altanen, sola, spela kort, grilla, festa och njuta av att man har i i princip två skolfria månader framför sig. Jag längtar nästan så det gör ont.
   Carro kan komma hem nu tycker jag. Imorgon ska vi gymmeligymma. Och på fredag har jag ingen svenska. Den enda riktiga lektionen jag har är teknik, det är glassigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0