Jorden värmde våra fötter där vi sprang.

Idag har varit en chill dag, chill dag indeed. Vi hade en hel del fittraster, en extra lång mellan matten och engelskan. Lisa, Angelica och jag med en halvsovandes Lynn på mig sjöng på massa gamla låtar man lärt sig på sexårs osvosv. Det var en trevlig rast på 55 minuter, ofc. Anledningen till att den var så lång var eftersom vi fick dra efter mattediagnosen, jag var klar efter 20 minuter så det var bara att sitta ute och steka.. Eller ngt. På SOn fick vi dessutm tillbaks uppsaterna (jag hade skrivit om Kristallnatten typ) Mvgoj, oh yes! Lotta förhörde mig lite när vi snackade betyg men det klarade jag strålande! Hon blev säkert lite ägd.
   Nu ligger jag i soffan och lyssnar på Ted Gärdestad - Sol, Vind och Vatten (som vi dessutom satt och sjöng på idag) och har ont i min fot. Yeah, you heard me. Jag har inga gympadojjor som jag kan ha på gymmet (klant som jag är) så jag körde rask promenix på ett av banden, vilket resulterade i att jag fått typ brännskador på undersidan av vänstra foten. Skulle inte banga på att stå med den i snö nu alltså, niiiiice. BTW! på vägen hem från gymmet så snackade jag och Carroparro SJUKT mycket om Hälsingland i sommar. Shittsan så trevligt det kommer bli.
   Att fortsätta med examinationsuppgiften i svenska och invänta middagen låter som en bra idé. Goodbaj!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Mig längtar som ett svin <3

2009-04-17 @ 09:24:00
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Skoja inte! Indeed liks<3

2009-04-18 @ 00:08:33
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0