Och jag vill ha dig.

Älskar att internetuppkopplingen har fuckat sönder däruppe så jag är tvungen att sitta i vardagsrummet med mina underbara ipodlurar(Mathilda, tyst :@) och knarka sönder Spotify. Har nyss käkat middag (typ) och det blev pastapastaaahh och nå grekiska köttbiffar (fan vad brutalt det låter) - smaskenssmaskens!
   Dagens planer (efter skolan) var egentligen att gymma med Carroparro men eftersom bruttan var seg på att svara i sin telefink så gittade jag hem till Mathildilicious som var sjuklingen nr 1 - puss på det! Aja. Vi låg i hennes säng och skrattade åt hur folk såg ut för sisådär 4-5 år sedan, hahahhha.. vissa såg riktigt söta ut, really! Annars smågluttade vi på Harry Potter and the chamber of sicräts. Malfoy ser ut som Oliver, Quidditch-ledaren i Griffindor-laget snackar jättegulligt och det gör Professor Snape med, namomnomnam.
   Cirkus klockan 18:10 var det dags för mig att kuta till bussen (jag sprang inte, nej, men det lät bra att skriva så) och yeah, anlände till Ghettoringen kvart över - hann jag med bussen? Ja, det gjorde jag. Var den tidig? Ja, det var den. Var busschaffisen jättenära på att åka iväg när jag ställde mig vid dörren? Ja, det var han. CpskalleSLsfittäckelblä. Ursäkta språket men ja, ni som bor i Sthlm förstår. Ni som brukar ta 872an till Tyresö Centrum förstår iaf, yesss.

Sött litet wajninlägg á la Sandwall, righty? Nu ska jag återgå till att smsa med Anton och chattelichatta med den där Jacob. :*

Kommentarer
Postat av: Jake

Den där Sofia. :*

2009-04-14 @ 19:32:07
Postat av: S

Plutt. :*

2009-04-14 @ 19:32:44
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0