På fredag kanske jag kan få biljetter till dansen.

Dags att blogga igen? Jajo, jag kände att det var alldeles för länge sedan sist (även fast jag inte har ett dugg att blogga om).
   Idag är det sista skoldagen innan det underbara påsklovet. Yeah, you heard me - jag lyckades övertala mamma om att få stanna hemma på fredagen då vi ändå bara ska kolla på film. Men det är skitbra, då har jag tid med allt jag behöver kirrelikirra. Carro ska sova hos mig till på lördag också, vilket ska bli riktigt trevligt! :) Längesen hon var här.
   Efter skolan så drar jag till Tyrezö och gymmar med Milkan. Det är iaf vad vi har bestämt, så jag hoppas inte att hennes chef ringer henne och säger åt henne att jobba, då blir jag sadfejs. Jag ska ju släpa med mig min jobbiga bag till skolan idag så yeah..

Nu måste jag kila till bussen. Men jag hoppas att ni får en great dag! :*
Puss

Kommentarer
Postat av: matishsih

gym it is!

armar idag, somfan! skrika åt mig själv - PUSHAAAAAAAAAA!!!!!!

2009-04-02 @ 11:40:33
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: oskar

ni är så duktiga :*

2009-04-02 @ 18:22:02
Postat av: S

Mathilda: Hahahahhaahah that's the spirit!



Oskar: Hihihihih jag vet :D::D:DD

2009-04-02 @ 20:41:23
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0