That's me in the corner.

Att spela in sin röst på spanska är ganska underhållande. Det är så att alla i spanskagruppen var tvungna att göra presentationer om någon spansktalande person/whatever och då valde jag att berätta om staden Cusco, som ligger i Peru. Så idag var det dags att spela in texterna och göra klart presentationerna i Photo Story. Jag lät ganska rolig, men Aymin bedömer bara text och uttal, så förhoppningsvis kammar jag hem mitt mvgoj i spanska. Vore sjyrrebyrre ifall ni höll en tumme (eller två).
   So:n har jag pluggat till relativt mycket. Ska läsa faktan några gånger under fittrasterna idag. Det är skönt att det är dags för läxförhöret på sista lektionen. Den slutar 14:10 och då är det dags att rejsa iväg till Tyresö och sola med Mathilda. En stressig dag, stressig dag indeed. Var så jäkla stressad imorse så jag glömde massvis med grejer. Dumma mig. Men nu ska jag nog plugga lite urbanisering och demografiskit.

Jag glömde min iPod hos pappa igår oxå. Fattar ni hur heartbroken jag är? Måste nöja mig med mobil och rado.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0