I've been looking for freedom.

Känns ganska opassande att börja det här inlägget med "Äntligen hemma!" för det är inte det jag vill få fram. Egentligen var det planerat att jag skulle stannat kvar uppe i Hälsingland till imorgon, och att vi skulle åka hem vid lunch. Men efter att ha kommit hem från kortspelarkvällen med Julia och Elin så får vi nyheten att det blir hemfärd en dag tidigare istället.
   Så nu har jag kommit hem från en underbart avslappnande vistelse(lol) i Hälsingland. Har faktiskt inte gjort speciellt mycket däruppe. De enda dagarna då jag gjorde något annat än att sitta hemma var i onsdags och i lördags - på onsdagskvällen var det partyparty med Simon och company i Söderala och i lördags var det Sagan om ringen-tittande hemma hos Simon. Jag är så jävla glad över att ha hittat någon att vara med däruppe, det är grejtness.
   Jag ska flytta till Hälsingland, eller någonstans uppe i norrland, där det är öde. Är nästan helt 100 på att jag ska göra det. Då slipper jag storstaden, alla ytliga, fördomsfulla människor osv. You gotta love it.

Kommentarer
Postat av: Shoel

Vart i Norrland? :)

2009-04-13 @ 14:52:03
Postat av: S

Står Hälsingland, jävla nörd ;Q

2009-04-13 @ 18:03:12
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Matsipatsi

Skönt att ha dig hemma igen iaf <3

2009-04-13 @ 18:09:53
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

<3

2009-04-13 @ 21:07:45
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0