Allting sluta' väldigt bra men det var inte så det va'.





Pics, pics och ännu mer pics!
Kvällen var otroligt rolig. Fail, men rolig. Sällskapet var bäst och jag vaknade upp utan världens huvudvärk och illamående. Det betyder att mina bakistabletter som jag köpte förra veckan för 49kr fungerade. De smakade pyton, det gjorde de verkligen, men they sure did work! Om man ska må bra får man väl lida pin med..
   Istället för att träffa Isaac och dra till Åris så träffade vi Sandra och drog till Åris. Han ljög för oss, vilket jag inte tycker om honom för. Men det visade sig att vi hade ganska kul ändå. Istället för att dra på efterfest på Östermalm någonstans så drog vi till Trollbäckens centrum för att träffa Håkan och Mackan. De dissade så vi gick hem till Mathilda och åt mat istället. Det verkade inte som att Mathilda orkade prata i telefon när Mackan ringde och snackade om orelevanta saker, så det fick jag stå ut med och det blev faktiskt ganska trevligt efter ett tag. Markus var lite på pickalurven, förstår ni.
   Frukost imorse: Lite daimglass. Känns inte så duktigt av mig, så jag ska göra lunch när jag har publicerat det här inlägget. Vi sa iaf hejdå till Sandra som blev hämtad av sin mami (orättvist) och så drog vi till centrum, fikade och skiljdes åt runt två. Vid bussen stötte jag på Oskari, som jag inte hade träffat på åratal, och som jag hade saknat. Jag knallade hem, bytte om och satte mig här. Kanske ska ut och joina papi i solen. Carro kommer hem om ett tag, hoppas jag.
Mat var det, ja! Puss och kram, skumbanan

Kommentarer
Postat av: Matti

bilder undifrån, så sexigt så!

Fett nice kväll ändå alltså, vore bättre om håkan kommit ut, men man får inte allt man önskar sig!

Puss!

2009-08-09 @ 16:41:56
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Dubbelhaksbilder äger allt!

Yes, det tycker jag med. Blev väl så att vi kom till Bålsta lite sent, men det var okej, det var okej.

Tyvärr så, yes. Men det blir av någon annan gång istället!

Pusspuss

2009-08-09 @ 17:13:52
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0