And I know that you're the one to blame.

Vaknade imorse av att jag knappt kunde öppna mina ögon och att de gjorde ont som fan. Rörde dem lite - AJ! Gick upp för att kolla mig i spegeln och möttes av någon som såg lite annorlunda ut än mig själv. Jag var helt röd i ansiktet (och då menar jag inte lite generad-röd utan det var överdrivet rött, i hela ansiktet.), jag hade röda fläckar lite överallt och mina ögonlock var hur svullna som helst så jag såg ganska trött ut. Trött och cpstörd om jag ska vara ärlig. Det här hade aldrig hänt förut så jag blev ganska rädd. Plus att jag skulle träffa Sofie idag. Men det kunde jag ju glömma när jag såg ut såhär. Kunde jag gå ut i solen med det här? Eller skulle det bara bli ännu värre? Jag tog det säkra före det osäkra och satte mig i fåtöljen och slog på Ondskan.
   Har pratat med pappa om min dödliga hudsjukdom och han ska kolla på mitt fejs när jag kommer hem. Han blev lite orolig men jag får hoppas att jag inte behöver åka till sjukhuset och kolla vad det är. Ska iaf tvinga honom att gå och ta allergitest för, vem vet? Jag kanske är sjukt allergisk mot någonting. Inte för att jag vet vad det kan vara, men det är ju bra att kolla upp det. Så vill jag slippa sjukhuset och dra ut med Mathilda istället. Vi ska promenixa ikväll. Känner mig taggad inför det. Så kommer Carro hem från Herte ikväll också, känner på mig att hon har en del att berätta. Hon kanske har fått en glimt av bönderna däruppe, who knows?

p.s.
Jag hatar telefonförsäljare som ringer klockan fyra på eftermiddagen. Vilken jävla vuxen med heltidsjobb (som inte jobbar hemifrån) är hemma vid den här tiden på en vardag? Idioter. Det är värre när de ringer klockan 13 och förväntar sig att de kan få prata med någon av föräldrarna vid den tiden. d.s.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Don't die on me. Lots of love <3

/M

2009-08-04 @ 19:51:47
Postat av: S

Jag hoppas att det är du, Mathilda.

2009-08-04 @ 23:06:57
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Sirlilii

nej. Det är jag! Din stora long lost love med stora händer... jag har ett bekännande att göra: JAG ÄLSKAR DIG!

2009-08-05 @ 09:58:03
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Mathilda, du kan inte ens stava. DITT JÄVLA CP!

PUSS

2009-08-05 @ 12:47:34
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Anonym

plus det där med http://svartaviva.blogg.se, eh ;D

2009-08-05 @ 12:48:05
Postat av: matti

FAN :@

2009-08-05 @ 16:04:53
Postat av: S

:D::D:D:D:D

2009-08-05 @ 16:05:28
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0