And I landed on my feet.

Britney Spears gamla låtar är hur bra som helst. Ångrar att jag inte såg henne live lite faktiskt, hon var trots allt min barnidol.
   Ikväll blir det skräckfilmskväll(natt) hemma hos Mathilda. Så vi möts i centrum lite senare och drar till gringen och hyr och har oss. Får se om vi försöker dra hem lite folk senare, men det tror jag inte. Och om 20 minuter blir det mat! Jag är hur hungrig som helst och tydligen blir det spaghetti carbonara - dregel på det!
   Slå en pling ikväll, vetja!

Skola på måndag. Knappt två dagar kvar nu.
Ångest.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Mihihih, jag såg henne! :D



Sofia, jag vill inte ha skola. Villintevillintevillinte!

2009-08-15 @ 14:32:10
URL: http://carolinesernhall.blogg.se/
Postat av: S

Ja! You bitch! :(

Haha, det går i vågar det där, va!

2009-08-15 @ 17:54:06
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0