Cause you're just like a pill.

Hade sällskap på tunnelbanan med Patrizia, Ellie, Rebecca och Therese efter skolan idag - riktigt trevliga flickor :) Imorgon börjar vi 09:55 och då ska vi mötas innan, så vi inte virrar runt i skolan alldeles själva och letar efter matteklassrummet. Jag kommer iaf vara fully prepared med block och pennskrin! Igår köpte Lena ett jättepraktiskt block till oss, med 12 flikar, vilket betyder att jag kan dela upp den och ha anteckningar från olika ämnen på ett och samma ställe. Det enda jag inte har är ett hänglås till skåpet men jag och Carro ska tydligen dela skåp tills vi har fixat ett till hänglås, tydligen hade vi bara ett här hemma. Och jag orkar inte släpa runt med alla böcker hela tiden, tyvärr ;p
   Snart ska jag ut på promenad. Får se om Caroline följer med, beror på om hon hinner eller inte. Och jag har slutat med att duscha på kvällar förresten, från och med nu ska jag duscha på morgnarna, för det är skönast.
Heidopuss



Kommentarer
Postat av: LINNEA KEEN

gick iv förra året ;(

typ.. östra eller något

2009-08-18 @ 19:53:32
URL: http://alittlebitoflinnea.blogg.se/
Postat av: LINNEA KEEN

vet :D från förra livet ;D



nä, det är skitsegt att ta studenten ett år senare

;(

2009-08-18 @ 20:39:07
URL: http://alittlebitoflinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0