Don't be fooled by the rocks that I've got.

Ännu en shoppingdag - ännu en systerysterdag! Jag lyckades få med mig en grå tjocktröja och 3 armband hem. Tackar Carro för att hon agerade smakråd också :* Hittade en randig tröja på H&M (tjocktröjeliknande, inte lika tjock). Ska dra med Carro till stan/Nacka någon dag så jag får se om den är kvar och isf pröva den en gång till. Who knows - jag kanske köper den. Hittade också en klänning förresten! Men den köpte jag inte. En mörkgrå, som var jättesöt. Carro ska hjälpa mig att leta efter en liknande, fast sötare någon dag. Tänkte att man kanske kan ha den på julafton, eller på skolavslutningen eller så. Hmhm.. Shoppingdagen avslutades iaf med en Coco Sunshine på Naked Juice Bar i forum och en Chock ´n´ Raz för Carro.
   Har varit och handlat lite krubb med pappa nyss och nu sitter jag och kollar på Paris Hilton´s My new BFF. Insåg att jag missat typ 4 avsnitt, vilket suger. Så ska iaf se det näst sista och det sista ikväll. Kanske blir en kaffepromenad med systra mi med. Ska se till att det blir av, känner verkligen suget efter koffein nu..
   Och btw så har jag kommit fram till att jag känner mig som Andy Sacks i the Devil wears Prada.



Bild på armbanden ska jag försöka fixa kort på ikväll eller imorgon (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0