I am in love and it's a crying shame.

Här var det bilder!
Underbar helg, underbar lördagskväll. Jag kom hem till Mathilda vid åttatiden och umgicks med henne och Martina i hennes rum, + lite i vardagsrummet med the family. En grej som gjorde mig mycket glad var när Carina sa att jag är "en i familjen", cheezy jag är, men mhm. Vi tjejer tog en hel del bilder och flummade sönder rejält. Så hyrde vi Motorsågsmassakern också, kollade på den till cirkus klockan ett och sen gick vi och la oss, somnade nästan direkt (ja, så trötta var vi).
Imorse gick vi upp ganska tidigt (runt tio), fixade frukost (våfflor<3) och satte på Tropic Thunder. Hade inte sett den tidigare och jag måste säga att jag diggade den, ganska så mycket faktiskt. Fick skjuts ner till centrum av Carinilicious lite senare, kollade runt i affärer, drack fanta, mådde illa och hade oss. Tvingade Mathilda att följa med mig hem sen också, vi satt och höll på med lite secret stuff, hahahaha, ganska så underhållande, yes. Nästa vecka lär bli ganska rolig. Helgen kanske, vi får se hur det blir.
Imorgon är det skola.
pussiluss, ♥

 


Kommentarer
Postat av: m

åh puss vad fint inlägg.. är avis på nya designen haha xD får se till att kirra min snart. Jättejättemysig helg! :D <3 tack och puss :*

2009-08-30 @ 19:30:49
Postat av: S

Hahah :D designen är helt underbar!

Detsammapuss ;*

2009-08-30 @ 19:39:32
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0