I can see her eyes looking from a page in a magazine.

Igår:
Persbrandtsdreglande(ja, han är snygg även fast han är lite.. gammal. 46 tbh.) och blåbärskaksätande. Lena fyllde år så jag och pappa tyckte att vi kunde baka något gottigott till henne. Filmen var lååång och sjukt bra. Rekommenderas skarpt om man gillar filmer som Persbrandt är med i.
   Somnade runt klockan 1:00 efter att ha smsat med lite peeps i någon timma. Jag är smsgalen, i know.
Idag:
Vaknade klockan 10:44, gick upp och kollade på Patrik 1,5. Känner mig lite filmgalen men det är alltid positivt, hell yeah. Den filmen rekommenderas skarpt den med. Även fast folk säger att den suger så fattar jag i helvete heller inte varför. Den är jättesöt och skådisarna är great. Han som spelar Patrik är snygg och 91a. Yes he is.
   Nu sitter jag här och lyssnar på MGMT och smsar med Mathilda. Det blir bio i eftermiddag. The Proposal verkar det som att det blir. Verkar asbra och ja, har inte sett en komedi på bio på riktigt länge. Har bara blivit Twilight och skräckisar. Geek jag är. New Moon har premiär den 20e november btw. Julia och jag ska gå. Funderar på om man kanske ska dra ihop ett litet gäng och dra till Rigoletto? Kanske lite klurigt att fixa bra platser isf, men det löser sig. Bara en liten thought.
   Vad sägs om att ta den där duschen nu, Sofia? Jotack, gärna.


När Mathildas dator kommer tillbaks ska hon tydligen hjälpa mig med min design. Visst är hon snäll? Svar ja!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Filmen var bra! Gillade att vi promenerade lite också :) Puss pårej

2009-08-03 @ 21:09:43
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Nyttigt att promenera hörrudududu! :D:D Puss

2009-08-03 @ 21:37:10
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0