I don't wanna go to bed mad at you.

Ny bloggdesign? Yes sir! Tack till Mathilda som är världens bästaste i världen. Jag diggar den riktigt mycket. Lite finare, lite bättre, ya'kno.
   Kom precis hem. Nu sitter jag och lyssnar på "Mad" med Ne-yo, underbart bra låt, bryr mig inte om vad ni andra tycker. Jag har tillbringat kvällen hemma hos Mathilda med henne och hennes mami Carina. Det blev tacos, Cold Mountain, mangoglass, bloggdesignande, musiklyssnande, headbangande och massa, massa skratt. Känner mig ganska övertrött och har varit det sen efter lunchen idag, men jag ska inte gå och lägga mig riktigt än..
   Imorgon ska jag förhoppningsvis hinna med att plugga lite matte på eftermiddagen och sen ska jag hem till Mathilda igen. Då blir det övernattning och skräckfilm som gäller! Får se vad vi hittar på för annat spännande. På söndag kanske jag ska till stan och köpa höstjackan med pappa också :) Eller i början av nästa vecka, någon gång, snart, blir det av i alla fall.
Pusspuss på er

Kommentarer
Postat av: m

Jag är riktigt nöjd! Lite smågrejer som ska fixas bara.. kanske kan pilla med det ikväll ;)

Hösthösthöst <3

2009-08-29 @ 10:30:46
Postat av: S

You're the boss!

HÖST <3

2009-08-29 @ 13:24:06
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0