I hope you have the time of your life.




Var i stan med Carro idag och hittade dessa! Den randiga tröjan ser jättetråkig ut på den här bilden, det röda syns mer irl och det svarta ser inte lika urtvättat ut. Hittade äntligen ett nytt skärp också! Känns ganska hi-tech att det fanns bilder på alltihop så jag slapp sitta här och beskriva. Vi kollade också höstjackor på Topshop(ska det vara ett mellanrum mellan "top" & "shop" kanske?) och där hittade jag en jättesöt en! Inte så lång, men med fint midjeskärp och hela baletten. Ska dra dit i september med Carro igen så får vi se om den fortfarande är kvar. Då klipper jag till! Spelar ingen roll vad den kostar. Höststövlar skall fixas samtidigt har jag bestämt. Hittade ett par ridstövleliknande på Bianco (för 1200:- dock) men jag kanske hittar några andra jag tycker om när det väl är dags, jag får helt enkelt se.
   Imorgon ser det ut som så att jag och systra mi går upp i tid, drar till Saltsjö Boo och kollar om Saphira har kommit hem. Om inte - knalla runt på tomten och se ifall vi hittar henne. Där blir det lunchkäkande och sen drar vi till nacka forum och sedan till stan. Ska kolla en tjocktröja på gina och se hur den ser ut på mig. Kanske kör vi på den där glassdejten samma dag. Får väl snacka med papi och Lena om det ikväll. Och om cirkus en timma så promenerar jag och Carro till donken och dricker kaffe. Mys!



Hej tjockiströja.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dagen var supermys tycker jag, även fast jag inte köpte något. Men det får bli imorgon istället!

En sak, dina stövlar som du hittade kostade mer tyvärr, dem kostade 2200. Morr.



Ja, snart blir det kaffetajm! :D

2009-08-10 @ 20:31:18
Postat av: Caroline

Dagen var supermys tycker jag, även fast jag inte köpte något. Men det får bli imorgon istället!

En sak, dina stövlar som du hittade kostade mer tyvärr, dem kostade 2200. Morr.



Ja, snart blir det kaffetajm! :D

2009-08-10 @ 20:31:45
URL: http://carolinesernhall.blogg.se/
Postat av: S

Carro: Dagen var übernice baby :* YES! Imorgon blir det SHOPPINGFÖRFAN!

Omg :( Men de var ju så fina..!

KAFFE <3

2009-08-10 @ 20:32:41
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0