I miss you, you know I really do.

9 nya meddelanden och 2 missade samtal när jag vaknade imorse. När sånt här händer 2 nätter i rad så känner jag mig ganska så populär. Men får hoppas att det här slutar när skolan börjar för jag kommer nog inte orka med det då.
   Nyduschad! Bussen går 12:37 och då ska jag iväg och möta Kariño i centralen. Därifrån tar vi oss till Råcksta med tunnelbana och sedan buss till Beckomberga. Vi har inte varit där sen i antingen januari eller februari och jag kände att jag verkligen vill dit. Frågorna är då: Kommer vi kunna ta oss in? Och om vi nu kan göra det - kommer jag våga ta mig in? Senaste gången jag var därinne fick jag typ panik. Tror det var när jag och Karin inte hittade ut. Tänk att tappa bort varandra därinne när det är mörkt. I would seriously die.
   Efter detta drar vi till Tollare och sen får vi se vad som händer. Ska försöka bjuda in mig själv på middag. Det är så att Staffan och Anne-li är borta - tufft! Ja men vi får se. Annars drar jag hem och käkar middag. Kräftor står på schemat och jag är skeptisk. Det är så att det var ett tag sedan jag käkade det. Hemma hos Kristian (när han bodde i Barkarby) om jag ska vara ärlig. I think.
   2 dagar kvar. Hejdå sommarlov - Hej Värmdö gymnasium.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Soffanpoffan är poppis ;), härligt.

Jag skulle också vilja kolla in det stället, du och jag får åka dit sometime.

<3

2009-08-15 @ 14:37:09
URL: http://carolinesernhall.blogg.se/
Postat av: S

Soffanpoffan är sjuuuukt poppis!

Haha, vill du? Du kan följa med någon gång när vi kör "uppdrag: ta oss in i Beckis!" Haha :)

<3

2009-08-15 @ 17:53:01
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0