I wish you the best on your way.



The Kingdom, som sagt. Jag vaknade klockan elva imorse, fixade frukost och satte på denna rullen. Hur bra som helst! Egentligen är jag inte direkt någon krigsfilmsfanatiker, men jag har börjat gilla såna filmer. Blod, vapen och snygga hunks is what i'm aiming for!
   Snart blir det av att hoppa in i duschen. Mitt hår var en katastrof när jag vaknade imorse, och så kan det inte fortsätta. Kanske ska fixa profilbild här på bloggen också, får helt enkelt se om det är min fotodag idag. Och på tal om det så kanske jag ska ladda Stig, han hade dåligt batteri sist jag använde honom.
   Ikväll ska jag sova hos Mathilda Skoog, hihihi.
pUs

Kommentarer
Postat av: m

bra, ladda på! ;Q Ta med honom tonajt. Och min mascara och böjer. och kolla efter min jacka är du snäll ._. lovar att jag glömt den i bålsta eller något..



<3

2009-08-29 @ 14:57:26
Postat av: S

Du ringde inte!

jag ska leta efter din jacka, ja. Men jag är helt hundrafemtio på att jag lämnade den hos dig.

MSN, NUUUUW.

Puss

2009-08-29 @ 15:00:11
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0