I won't cause any trouble.

Vädret sög idag. Mitt hår sög idag. Jag och Felicia klagade på våra hår och regn hela morgonen, i am not alone.
   Efter skolan drog jag till centrum, till hörnet, till frisören för att vara exakt. Var 40-50 minuter tidig, men det gjorde ingenting. Fem minuter senare var det min tur, vilket var hur great som helst. Sophie/Sofie, tjejen som klippte mig var hur bra som helst! Och snabb! Allt gick på en kvart-tjugo minuter. Nöjd blev jag med! 5cm kapades, inte så farligt.
   Ringde Mathilda, satte mig på bussen till henne, stötte på söt engelsktalande kille på bussen, gick av vid garlic och väntade på henne och hennes mami. Hann inte göra mycket förrän Carro smsade mig och sa att hon slutade tidigare. Vi möttes upp i centrum, införskaffade lite nödvändigheter och drog till friskis & svettis. Spinning var det som gällde. Det gick bra och jag dog inte.
p0sp0s, ♥


Kommentarer
Postat av: m

BOOOOBIIIIES

håret blev fint!!. puussss

2009-08-26 @ 21:58:58
Postat av: S

hihihihiihihi tack :D:D:D:D

2009-08-26 @ 22:03:26
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag är avundsjuk på dig för att du kan kortfatta dig så bra!

Och ja, håret blev verkligen jätte bra! :D

2009-08-27 @ 18:48:48
URL: http://c
Postat av: S

Hahahaha :D Kortfatta mig bra? Jag suger på sånt!

åh tack :*

2009-08-27 @ 19:17:52
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0