Ja, det är solsken där jag går.

När jag har haft det fullt upp både på måndagen och tisdagen så känns det ganska tråkigt att inte ha någonting att göra idag. Efter att ha sett Lock, Stock & two smoking barrels imorse blev jag alldeles för rastlös så jag började sortera alla kläder jag har i min byrå. Mycket ska slängas och en hel del ska sparas. Även fast jag spenderar i stort sett alla mina pengar på kläder (och sprit ifs) så behöver jag köpa mer kläder. Sommaren är snart slut och då är det höstkläder som gäller. Mysiga kläder som jag inte har. Har bara massa somriga, färgglada, blommiga saker här hemma. Det behövs alltså mer än 3 tröjor för min del. Jag har 800kr kvar på kortet o ch det är de enda pengarna jag får spendera på kläder tills jag får mitt studiebidrag, i september. Sprit ska jag inte köpa, ingen sprit alls. Alltså måste jag leva på det jag har kvar, vilket inte är mycket. Och det betyder att jag inte ska dra på lame ass-fester i onödan. Yeah you heard me! Nu när skolan börjar, så börjar allvaret. Pratade om det med Carro igår när vi var ute och promenerade innan Paradise Hotel. Pluggandet kommer komma först. Om jag måste stanna hemma och svika kompisar then so be it. Jag har ingen aning om hur gymnasiet kommer vara, men det struntar jag i. Jag ska ge mitt allt, utan att tveka.
   Kanske ska göra lunch. Går nog upp och pratar om det med Caroline. I'll talk to you later.




Drogade bilder måste man bara lägga ut. Min näsa ser enorm ut <3

Kommentarer
Postat av: Matti

Låter otroligt bra att du har en sån "sund" inställning till plugget, babe. Hoppas bara att du håller fast vid det sen också, vilket jag tror du kommer göra :)

Jag tar gärna kläder du inte vill ha btw :o

puss

2009-08-12 @ 15:51:58
URL: http://svartaviva.blogg.se/
Postat av: S

Hoppas jag med! :)

Haha, puss

2009-08-12 @ 18:03:57
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Caroline

Fan vad vi kommer att plugga Soffan! Seriöst, det enda vi kommer göra om dagarna är att räkna matte, skriva uppsatser och öva in glosor. Jag känner mig rätt taggad (jag fattar inte att jag själv sa det där.

<3

2009-08-13 @ 13:09:35
URL: http://carolinesernhall.blogg.se/
Postat av: S

Pluggpluggplugg! Det kommer bli vårat liv, Carroparro!

Hahaha, jag känner mig faktiskt jävligt taggad. Så kör vi på kaffe till skolan varje morgon <3

2009-08-13 @ 13:12:10
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0