Jag ger dig allt jag har kvar.

Jag som sa åt mig själv att jag skulle lägga mig snart. Det har inte blivit av än. Sitter och lyssnar på "Lejonklippans Konung" over and over and over. Mathilda har fått mig att börja gilla den, sådär jättemycket, ni vet.
   Min kväll såg ut som så att jag mötte Mathilda i centrum, där buss nr 840 avgår ifrån. Först skulle vi egentligen bara knalla runt i tyresö men efter en del snack hit och dit så drog vi hem till henne där vi tillsammans med hennes underbara madre Carina kollade på Mean Girls. Eftersom båda skulle bege sig till andra places efter detta så bestämde vi oss för att sällskapa till centrum. I väntan på att dra till bussen så låg vi i hennes säng med Kasper och Kisse och hade någon slags dockteater för oss själva. Har inte skrattat så mycket på ett tag, to be honest.
   Efter att ha kommit hem från bussen så satt jag här och lyssnade på musik. Planerade dessutom min framtid med S och ja, det verkar lovande, om det vore sant så vore det väldigt lovande. Mathilda, du får veta imorgon.
Godnatt på er alla!



Kommentarer
Postat av: matti

lejonklippans konung.. ah. Underbart. Ska lyssna en gång bara för det :D

Casper stavas det ;Q;Q;Q;Q Men det var kul, somfan.. hahaha.

puss

2009-08-08 @ 14:40:21
Postat av: S

Jag var lite osäker där. Men okej! Då vet jag. Casper och Kisse! :D



Puss

2009-08-08 @ 14:48:19
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0