Jag har ingen aning om vad det här inlägget ska heta.

Efter att ha suttit i en datasal i skolan i snart 2 timmar så måste jag erkänna att man blir ganska uttråkad. Uppgifterna idag var att få ett konto och försöka lära sig allt som har med programmet (First Class) att göra. Känns ganska onödigt eftersom allting är anpassat för vem som helst som kan hantera en dator. Och med att hantera en dator så menar jag inte någon hi-tech snubbe som vet ALLT, utan bara man kan slå på datorn och klicka sig fram till internet så är detta lätt som en plätt.
   Imorse hade vi samarbetsövningar hela förmiddagen och sedan blev vi utskjutsade till olika restauranger i smågrupper. Ganska smidigt att lärarna i alla fall tänker på att ingen ska luncha ensam, de första dagarna kanske. Men nu ska jag fortsätta sitta här och se intresserad ut.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: m

you're all grown up :')

2009-08-18 @ 16:03:03
Postat av: S

Hahaha wtf

2009-08-18 @ 19:21:35
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0