Jag ska skrika så högt att änglarna ramlar ner.

Nyduschad och påklädd. Snart har jag packat klart och sen bär det av till Tyresö centrum där jag ska möta upp Mathilda. Funderar på om jag ska lyda pappa och äta lite innan jag drar härifrån. Det jobbiga är att jag redan har borstat tänderna och då smakar ingenting gott. Förutom tuggummi och annat crap med mintsmak.
   Kör på snabba Lasse Lindh-låtar för att få upp parteyhumöret! Det här känns bra. Ikväll blir bra.
Slå en pling om ni vill. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart i bålsta va fest ign? :$ hehe ..

2009-08-08 @ 18:28:01
Postat av: S

Hos din mamma :D

2009-08-09 @ 14:47:57
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0