Know your name and go your own way.

Det var kul att sitta i ljushallen med Johanna, Stephanie och Rebecca i två timmar tidigare i eftermiddags och prata om killar, insparksfest och sprit. Lunchen bestod av en varm macka med mozarella, pesto och tomatos, gottgottigottgott.
På tal om inspark. Temat är djungelkarneval och jag har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till. Jag har kommit på en del grunder till utklädseln. Sminket och det har jag fixat, det är bara kläder som fattas nu då. Funderar på att ringa bästis ikväll och försöka få henne att hjälpa mig, så Mathilda, förvänta dig inget mindre än ett telefonsamtal. Ska försöka få lite tips av papi ikväll också. Har fan pratat om det här med Carro hela bussresan hem.
Börjar egentligen 10:15 imorgon, men istället för att intervjua en turist så ska jag och Felicia hitta på en. Kommer bli riktigt nice! Så vi börjar 13:15 med den där jakten efter massa olika grejer med faddrarna. Ska se om jag åker till gullmars 10:30 imorgon eller om jag tar en underbart skön sovmorgon.

Kommentarer
Postat av: matti

you will be superfin! Förlåt att jag var tråkig och svarade sent på smset ._. <3

2009-08-31 @ 22:45:35
Postat av: S

Haha, inga problem :)

2009-09-01 @ 10:34:51
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0