Med en glass i min mun och i sandaler av plast.

Ändrade planer! Jag stannar hemma istället. Tror jag drar ut på en promenix lite senare. Hoppas inte jag blir knivhuggen av någon random 20åring bara. Kanske ska se om Martin har lust att dra ut. Anton skulle komma hem idag, så om han inte har någonting för sig så, kanske.. Så ska jag försöka lägga mig lite tidigare ikväll. Ska försöka tvinga S att stanna hemma också. A lot to do. A lot, a lot.
   Imorgon ska jag träffa Karin the Cake. Det var ett tag sedan nu. Får se vad vi hittar på. Stig ska nog med iaf! Fatta att helgen är uppbokad! I love it. På söndag kommer farmor och farfar hit på lunch/middag/fika/jagvetinte. Jag saknar dem jättemycket. Och tro det eller ej men, nu vill jag att skolan ska börja. Jag känner mig jättepepp på allt som har med skola att göra. Att jag förhoppningsvis hittar lite nytt umgänge gör allting till pricken över i:et. Det är sällan man får en chans att börja om. Därför tänker jag ge allt.
Sandis


repeat

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det är bra att du är pepp på skolan, det liksom smittar av sig på mig. Kanoners! :D

2009-08-15 @ 14:34:12
URL: http://carolinesernhall.blogg.se/
Postat av: S

Hahaha :D Underbart!

2009-08-15 @ 17:53:29
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0