More than I hate myself.

Mathilda tycker tydligen att jag inte är speciellt bra på att uppdatera min blogg. Är det sant? Jag tycker att jag är ganska bra.
   Skittråkiga lektioner idag. Lunch med Felli @ café 60. Focaccia och andra goda grejer. Även fast det tog tio år för dem att fixa ihop allt så var det gott, mysigt och allt där emellan. Efter detta var det bara spanska och engelska kvar. Jag slutade tidigare eftersom jag var ganska snabb på att skriva klart engelskadiagnosen, så det var bara att dra hem till mig efter det. Paradise Hotel 4 var det som stod för underhållningen. Kollade på det hela eftermiddagen, tills pappa kom hem och det var middag. Det är finalvecka nu and I love it. Hihihi
   Nu har jag hunnit med att införskaffa lite grejer med pappa på Lidl och konsum, och duschat. Hur skönt som helst. Så får jag extra sovmorgon imorgon bitti också, kan det bli bättre? Börjar 9:10 med geografi, det kan däremot bli bättre. Nu ska jag maila min spanskalärare också!
   Mathilda, kan jag sova hos dig på fredag eller lördag?
p0s p0 3r
.

Kommentarer
Postat av: mathilda

vilken du vill! Studentsak på lördag bara. pospos

2009-08-27 @ 22:30:40
Postat av: S

that's what i was thinking. jag hör av mig senare idaaaag D: P0s

2009-08-28 @ 07:49:21
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0