Nu kan ni låta era söta, vita barn springa omkring.

Pappa har fixat så att jag har internet på mitt rum nu, vilket är typ hur bra som helst. Så nu sitter jag här och lyssnar på Lars Winnerbäck och ska snart kolla buss som jag ska ta imorgon. Jag börjar 13:15 - yippiehurray?
Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Har beställt hem fyra studera på high school i usa/kanada-kataloger nu. Så de bör komma om sisådär en vecka iaf, senast en vecka. Kanske hinner få de innan jag drar till mami. That's right, på söndag åker jag till Saltsjö Boo. Stannar antagligen där i tre veckor.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Internet på rummet?! Awesome! cam varje kväll ;););)

Språkresa will be great dude..

2009-08-31 @ 22:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0