Oh way over on the rooftops let's get married.

Inatt stängde jag av min mobil istället för att vakna varje gång någon smsade/ringde. Bara ett missat samtal. Eller, ett samtal som jag klickade bort vid tretiden. Älskar fyllesamtal, I really do, men jag hatar att receive:a(?) dem när jag sover. Känns som att jag kommer stänga av mobilen innan jag går och lägger mig ikväll, nu när jag ändå har fått reda på att alarmet ringer även fast den är avstängd.
   Om fyra timmar kommer farmor och farfar hit! Fyfan vad jag har saknat dem... Pratade i tele med farmor igår eftermiddag, inte så jättelänge men cirkus tjugo minuter var helt okej för mig. De hade varit i Karlskoga och hälsat på släktingar och haft sig. Och eftersom tydligen Antons morfar kände min farfar så ska jag fråga och se vad han säger om det. Ganska coolt om han minns honom.
   Hoppsan! Ska tydligen följa med pappa och Lena och handla. Lidl & tyresö centrum - here we come!
Puss på er alla.                                 Jag är nervös inför imorgon, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0