Tänkte tankar jag aldrig tänkte.

Ännu en sån där meningslös sitta hemma-dag som egentligen bara borde ha raderats. Det finns ingenting bra med att sitta hemma hela tiden, och att jag inte kan gå ut gör inte saken bättre. Nu är det inte så att folk tvingar mig att stanna hemma, jag kanske borde skylla mig själv. Att stanna hemma tills mitt ansikte mår normalt, det är väl normalt? Eller, det som är normalt är väl att jag vill stanna hemma tills imorgon, då jag och Mathilda ska bege oss iväg, bort från Tyresö. Jag har snart gjort slut på Helosan-tuben i badrummet och jag börjar se resultat, jag börjar känna resultat.
   Igår var både Christofer och Caroline borta. Caroline var och firade Cassandra (grattis igen btw<3) och Christofer drog iväg sent på kvällen för att möta upp sin girlfriend som kom hem från Mallorca. Det var bara jag, Lena och huset. Mitt comviq kompis gick ut igår kväll också, så jag har inte kunnat smsa folk som har försökt få tag i mig. Skulle egentligen fixat det tidigare idag, men jag känner att jag klarar mig utan pengar på mobilen i en eller två dagar. Så det jag har gjort idag har varit att kolla på film, kolla på film och kolla på ännu mer film. Har sett Donnie Brasco, Fight Club och har snart kollat klart på Snatch. Alla tre filmerna är hur bra som helst så se dem, det är något jag rekommenderar.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0